Tuesday, 27 December 2011

sentosa

Hey!ni nak bercerita pasal percutian yang tidak terancang.oke act ayah tibe2 ajak kita orang pergi SENTOSA.yeah!!lagi pun da lame tak bercuti,balik2 pergi rumah makcik2,balik kampung,jalan2 dekat around JB.bosan!aku pun senyum sampai telinga la ;)adik2 aku pun cuti sekolah pun dorang tak kemana.okela,i have a more pictures.sila la buka mata-mata anda besor2.HAHA.ayah cakap next time,ke UNIVERSAL STUDIO oke ! tike mahal sangat (bagi aku yang goyang kaki memangla tak mampu) ;)

*TENKIUUU AYAHH!lebiuuu so much!


pic amik dari kereta,so tak clear sangat


underwater !KL pun aku tak sempat pergi lagi.hisssy!aku ni


ape yang lain pada aku?jeng2 !


ikan ni pelik,tak patah ke tulang2 dia.



do you want kiss me?



dolphin be nice !tapi kulit dia macam kene kurap.hehe.cian




No comments:

Post a Comment