Saturday 24 December 2011

Perut buncit

Hey! ;) da lame aku tak merepek mereban.hehe.entry dekat atas ni,terjadi pada aku.sedih kan?selekeh tau anak dara perut buncit.aku jalan orang pikir pregnant.uittttt!jauhkanlaaa !oke aku mengalami masalah perut buncit,but xla terlalu serius.masalah aku ialah,bile aku makan terlalu over,banyak pengambilan air yang aku amik.so terjadi bende2 begini.

*ada tips petua2 orang dulu,

mula2 sediakan kapur dan limau nipis,perahkan limau nipis masukkan pada kapur tadi,sebati kan hingga menjadi seperti masker.Sapu kan pada perut yang buncit too,hehe.Lakukan setiap malam,biakan hingga kering,anda akan mendapat perut yang slimmm ;) selamat mencuba.
chopp!aku tak mengamalkan petua begini,bagi yang rajin lakukuan.tapi bagi yang pemalas seperti aku NI !berpuasa sudah bermadai,sekarang ni aku sedang mencuba. ;) have a great day !

No comments:

Post a Comment