Friday, 20 May 2011

Sem Break!

YA BEDA BEDU!HAHA.first statement yang aku nak taip.penantian ni yang di tunggu-tunggu selame ni.INSYAALLAH.if takde pape,sem depan saya praktikal.amin.doakan saya! ;) sem break ni macam-macam nak buat.tapi takot hanya angan2 taik ayam.HAHA.fist MISSION!kurus.paha aku semakin membesar,pp aku semakin meloyot,perotku semakin gendut!.OH!TIDAAAAAAAAAAKKK!tak dapat aku terima.yang penting,kat rumah "jangan melantak tak ingat dunia emma"!(untuk diri sendiri)kembalikan 44kg. ;(
eeeee!susa betol nak kurus.tips aku nak kurus.kemas rumah bagai nak pintam,too paling brilliant.WAH!haha.nak jogging memang susala.arini je,semangatnyee berkobar2.esok hampeh!baik kita buat bende yang harian kita lakukan.bile aku suda berkata2,dato fadzilah kamsah pun kalah.HAHA
Plan kedua aku da tau!family plan yang lame dorang da bagitau,b4 aku exam lagi.cat rumah!yay!memang malas betol.tapi apa bole buat,anak laki dalam sibling aku takde so nak taknak kene buat jugak,nak rumah lawo kan.HAHA.* request mama!'minta tolong din cat sekali bole?HAHA.lari topik kejap,kawan2 aku sume da naik pelamin adalah 40%.ea!ni buat aku tak saba2 nak kawin.gatai suda. ;D sem break ni,schedule aku busy ke majlis perkhawinan,dat y la.geram je aku dengar.apa bole buat,umo aku masih tak cukup lagi, bagi parents aku.its sokey!its so right,target 26!bolela emma.

*Bagi members nak hangout,ajakla aku time camni ok1.i free now ;)

No comments:

Post a Comment