Friday, 27 May 2011

kurus!saya mau kurus

Puan-puan,tuan-tuan untuk pengetahun sume.saya mau KURUS!segala sudah besar.ohhhhhh tidakkkkk!!kembalikan 44kg saya yang dulu.memang frustttttt.before orang lain tegor.aku da pasan dulu.mama tegor,makcik2 aku yang kepohchi pun tegor.fuh!memang la malu + mara.statement mama 'muda2 pun mama takdela gemok macam ni.hissssy!statement mendalam too.plzzzzz HELP ME!

WANITA HARI INI.tadi tengok program too.iyelaaa.sem break ni takde watpe mentelaah tb jela.HAHA.segment SEDUT LEMAK!hisssy,tengok menakutkan je.tapi dalam hati berkata 'kalau aku kaya,aku da buat da' HAHA.ada hati jugak.intersting!but money tidak memadai ea salaamah amri.jangan nak perasan sangat.exercise jela aku mampu.terdetik juga nak keje cuti sem ni.aku da minta,tak taula dapat tak.if dapat bagus jugak!bole kurus.HAHA.slimmmm macam dulu.bengangla paha besar,punggung besar,pp naik.sume nak besar.ini da macam nak jadi mak orang ape?HAHAHA.misi sembreak ni kurus!untuk sebulan.rase2nye bole ke?INSYAALLAH.AMIN

*KURUS!KURUS!KURUS!PLZZZZ DIET EMMA

No comments:

Post a Comment