Thursday 20 October 2011

KEDAH - jelapang padi ;)

Assalamualaikum sayangggggggg!rase-rasenyeeeee da lame aku tak POTPETPOTPET, blog ni kan!agak boring jugak terbiarrr macam ni. Act,aku memang busy sangat-sangat yang tersangat-sangatlaaaa.HAHAHA (ayat macam nak penampo) ;) lepas satu,satu masalah,dan seterusnyeeee,nak cite panjang lebor pun agak bosanlaaa korang nak baca kan,KAN!KAN!KAN .HAHA. Oke!baru-baru ni,aku baru merantau ke negeri KEDAH,myroomate punye negeri,(ape ayat aku ni?) bole timelaaa.HAHA.camtulaaa.Yang "ANAK AMRI" yang JAKUN sangat tak pernah sampai sana,melilau laaaa aku kat sana.EXCITED punyalaaa sangat!NAK TAU?!aku tak penah turun sawah.HAHA.too yang sebenarnyeeee nak cakap ;) agak disappointed jugak,because tak dapat turun SAWAH, bab kata roomate aku "anak padi baru tanam" so xlehlaaa turun sana. ;( sambil meng 'update blog dengar MUSE - UNINTENDED ( ni hanya iklan sebentar) ;D okelah!aku berada di KEDAH selama 4hari 3malam,kediaman yang free and transport pun freee.(SUME D SUPPORT) fuyoooooo!da macam DATO BANDAR laaa pulak.HAHA.Finally aku dapat jugak turun KEDAH,best kat sana.memang betol-betol rase air fresshhhhhla!INSYAALLAH next time aku turun sana.tunggu roomate aku kahwinla! ;) OKE! kite tengok gambo-gambola!aku pergi sume tempat bersejarah saja ;)
* ini tempat sultan-sultan dulu,macam too laaa,
* 1 MALAYSIA!
* ada gaya like mr.bean? HAHA

No comments:

Post a Comment